Comportamentul consumatorului

Durata studiilor
150
Puncte credite
5

Unitatea de curs „Comportamentul consumatorului” are statut de disciplină obligatorie.

Obiectivele unității de curs „Comportamentul consumatorului” constau în:

  • dezvoltarea gândirii critice;
  • dezvoltarea competenţelor de lucru în procesul de comunicare cu clienții (de informare şi aplicare în  diverse contexte);
  • formarea abilităților de analiză şi de evaluare a motivaţiilor acţiunii umane, de stabilire a relaţiei dintre acţiunea umană şi valorile unei societăţi democratice;
  • formarea mecanismelor intelectuale care să combată și să prevină discriminarea şi xenofobia;
  • oferirea suportului factologic celorlalte unități de curs/ module din cadrul programului de studii;
  • asigurarea intereselor și cerințelor educaționale ale studenților în vederea dezvoltării personalității și asigurării inserției sociale într-o societate în continuă schimbare.

La finalizarea cu succes a unități de curs, studenții vor fi capabili:

  • să demonstreze abilităţi cognitive (cunoaştere, înţelegere, aplicare, analiză, sinteză, evaluare) în domeniul economic, în general, şi în marketing şi logistică, în special;
  • să realizeze cercetări de marketing în funcţie de obiectivele beneficiarilor;
  • să elaboreze politica de marketing din întreprinderi şi organizaţii;
  • să iniţieze şi să realizeze programe de promovare şi stimulare a vânzărilor;
  • să asigure şi să gestioneze utilizarea eficientă a resurselor materiale, financiare şi informaţionale;
  • să elaboreze şi să coordoneze realizarea proiectelor din domeniul marketingului şi a logisticii;
  • să respecte normele etice şi deontologice din domeniul marketingului şi logisticii.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Durata studiilor
150
Puncte credite
5
Perioada

August - Septembrie / Septembrie - Decembrie

Limba de instruire
Română
Formatul de studii
Contact direct/ Online
Locația
ASEM/ E-Learning Moodle ASEM - Sistem de Videoconferință Microsoft Teams
Participanți
16 persoane