Unitatea de curs „Comportamentul consumatorului” are statut de disciplină obligatorie.
Obiectivele unității de curs „Comportamentul consumatorului” constau în:
- dezvoltarea gândirii critice;
- dezvoltarea competenţelor de lucru în procesul de comunicare cu clienții (de informare şi aplicare în diverse contexte);
- formarea abilităților de analiză şi de evaluare a motivaţiilor acţiunii umane, de stabilire a relaţiei dintre acţiunea umană şi valorile unei societăţi democratice;
- formarea mecanismelor intelectuale care să combată și să prevină discriminarea şi xenofobia;
- oferirea suportului factologic celorlalte unități de curs/ module din cadrul programului de studii;
- asigurarea intereselor și cerințelor educaționale ale studenților în vederea dezvoltării personalității și asigurării inserției sociale într-o societate în continuă schimbare.
La finalizarea cu succes a unități de curs, studenții vor fi capabili:
- să demonstreze abilităţi cognitive (cunoaştere, înţelegere, aplicare, analiză, sinteză, evaluare) în domeniul economic, în general, şi în marketing şi logistică, în special;
- să realizeze cercetări de marketing în funcţie de obiectivele beneficiarilor;
- să elaboreze politica de marketing din întreprinderi şi organizaţii;
- să iniţieze şi să realizeze programe de promovare şi stimulare a vânzărilor;
- să asigure şi să gestioneze utilizarea eficientă a resurselor materiale, financiare şi informaţionale;
- să elaboreze şi să coordoneze realizarea proiectelor din domeniul marketingului şi a logisticii;
- să respecte normele etice şi deontologice din domeniul marketingului şi logisticii.
Be the first to add a review.
Please, login to leave a review