Vizualizări:
216

Comunicarea de afaceri în turism ( L. Engleză)

Durata studiilor
90 ore
Puncte credite
3
Get course

Obiectivul major al unității de curs „Comunicarea de afaceri în turism” rezidă în dezvoltarea competențelor de comunicare orală şi scrisă, specifice, cu precădere, domeniului de turism, precum și în formarea unui comportament intercultural în vederea integrării eficiente în mediul socio-cultural anglofon. În procesul de instruire-perfecționare se  va ține cont de: abordările postmoderne şi tendinţele dezvoltării cursului pe plan naţional şi internaţional; imperativele de adaptare a cursului la nevoile beneficiarilor de curs; valențele unității de curs în formarea competențelor profesionale.

Competențele dobândite la finalizarea cursului:

  • Cunoașterea lexicului și gramaticii limbii engleze și a regulilor de formulare a enunțurilor în limba engleză specifice turismului şi serviciilor hoteliere;
  • Cunoașterea temelor ce ţin de turism: agenţii de turism, hoteluri, restaurante, precum şi realităţile culturale şi socio-economice ale mediului de afaceri;
  • Asimilarea algoritmului de aplicare a cunoștințelor teoretice în situații de comunicare specifice domeniului de turism;
  • Familiarizarea cu terminologia de specialitate (turism) și strategiile de creare a glosarelor de specialitate;
  • Cunoașterea elementelor specifice a textelor de specialitate (turism) din perspectiva analizei textului argumentativ;
  • Înţelegerea limbii engleze vorbită cu referire la subiectele de ordin juridic în cadrul lecţiilor, prezentărilor, interviurilor, discuţiilor.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Calificarea obținută
Perfecționare, Certificat ASEM
Durata studiilor
90 ore
Puncte credite
3
Perioada

Pe tot parcursul anului

Limba de instruire
Engleză
Formatul de studii
0nline/ Offline/ Hibrid
Locația
Școala de Formare Continuă ASEM/ZOOM
Participanți
10 persoane
Cerințe de admitere
  • Cunoașterea gramaticii limbii materne
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel minim A2 - B1
Grupul țintă
  • Studenţi/Masteranzi
  • Adulţi
  • Clienți corporativi
Nivel
Avansat