Instructor Bio

Specialist în domeniul marketingului, comunicării de marketing, managementul marketingului. Angajată la ASEM din anul 1999.
A absolvit Facultatea de Marketing a ASEM în anul 1999, a făcut studii de doctorat la ASEM în perioada 1999-2002. Doctor în economie (2003), conferențiar universitar (2007) la Catedra/Departamentul Marketing și Logistică a Facultății Business şi Administrarea Afacerilor.
Prodecan al Facultății Business şi Administrarea Afacerilor în perioada 2006-2007.
Șef departament Marketing și Logistică din anul 2007 până în prezent.
Discipline predate: Marketing general și business to business; Tehnici promoționale; Marketing internațional – la Ciclul I. Licenţă; Managementul marketingului; Relații publice și lobby – la Ciclul II. Masterat. Marketing avansat – la Ciclul III. Doctorat.
Este consultant în domeniul marketingului și a vânzărilor, planificare strategică în marketing. În decursul anilor, a colaborat cu mai multe organizații și proiecte naționale şi internaționale: PNUD, USAID, GIZ, ODIMM etc. A participat la realizarea mai multor proiecte Erasmus.
Din anul 2004 este expert-evaluator și membru al Comitetului organizatoric în cadrul concursului anual „Marca comercială a anului”, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Expert-evaluator a calității în vederea autorizării/acreditării programelor de studii superioare în cadrul Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).
Participă la mai multe conferințe, stagii științifico-didactice, vizite de documentare în țară și peste hotare: România, Rusia, Austria, Franța, Spania, Italia etc. Este membru al Colegiului de redacție al revistei ştiinţifico-didactice „Economica”,
ASEM, din anul 2009.
În ultimul deceniu a fost membru al echipelor de cercetare în cadrul Programului de Stat „Securitatea economică în contextul integrării regionale și europene a Republicii Moldova” și a Proiectului instituțional „Monitorizarea competitivității economice a Republicii Moldova în context regional și mondial și direcții de ameliorare și dezvoltare din perspectiva implementării Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană”.
Conducător științific al tezelor de doctorat: 521.04 – Marketing și logistică, 4 discipoli au susținut teza de doctor și au obținut titlul de doctor în economie.
Este autoare (coautoare) a peste 60 de publicaţii, inclusiv: The Integration of
Behavioural Change Models in Social Marketing Programs in Public Health (2019), Promovarea online ca instrument al strategiilor de comunicare în era digitală (2016), Инновационная маркетинговая стратегия в деятельности научной библиотеки. (2015), From Communication Through Senses to Holistic Branding: the Experience of the Republic of Moldova (2014) etc.