Oxana SAVCIUC
Doctor în economie, conferențiar universitar, Șef Departament Marketing și Logistică Membru al Senatului ASEM
Instructor Bio
Specialist în domeniul marketingului, comunicării de marketing, managementul marketingului. Angajată la ASEM din anul 1999.
A absolvit Facultatea de Marketing a ASEM în anul 1999, a făcut studii de doctorat la ASEM în perioada 1999-2002. Doctor în economie (2003), conferențiar universitar (2007) la Catedra/Departamentul Marketing și Logistică a Facultății Business şi Administrarea Afacerilor.
Prodecan al Facultății Business şi Administrarea Afacerilor în perioada 2006-2007.
Șef departament Marketing și Logistică din anul 2007 până în prezent.
Discipline predate: Marketing general și business to business; Tehnici promoționale; Marketing internațional – la Ciclul I. Licenţă; Managementul marketingului; Relații publice și lobby – la Ciclul II. Masterat. Marketing avansat – la Ciclul III. Doctorat.
Este consultant în domeniul marketingului și a vânzărilor, planificare strategică în marketing. În decursul anilor, a colaborat cu mai multe organizații și proiecte naționale şi internaționale: PNUD, USAID, GIZ, ODIMM etc. A participat la realizarea mai multor proiecte Erasmus.
Din anul 2004 este expert-evaluator și membru al Comitetului organizatoric în cadrul concursului anual „Marca comercială a anului”, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Expert-evaluator a calității în vederea autorizării/acreditării programelor de studii superioare în cadrul Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).
Participă la mai multe conferințe, stagii științifico-didactice, vizite de documentare în țară și peste hotare: România, Rusia, Austria, Franța, Spania, Italia etc. Este membru al Colegiului de redacție al revistei ştiinţifico-didactice „Economica”,
ASEM, din anul 2009.
În ultimul deceniu a fost membru al echipelor de cercetare în cadrul Programului de Stat „Securitatea economică în contextul integrării regionale și europene a Republicii Moldova” și a Proiectului instituțional „Monitorizarea competitivității economice a Republicii Moldova în context regional și mondial și direcții de ameliorare și dezvoltare din perspectiva implementării Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană”.
Conducător științific al tezelor de doctorat: 521.04 – Marketing și logistică, 4 discipoli au susținut teza de doctor și au obținut titlul de doctor în economie.
Este autoare (coautoare) a peste 60 de publicaţii, inclusiv: The Integration of
Behavioural Change Models in Social Marketing Programs in Public Health (2019), Promovarea online ca instrument al strategiilor de comunicare în era digitală (2016), Инновационная маркетинговая стратегия в деятельности научной библиотеки. (2015), From Communication Through Senses to Holistic Branding: the Experience of the Republic of Moldova (2014) etc.
A absolvit Facultatea de Marketing a ASEM în anul 1999, a făcut studii de doctorat la ASEM în perioada 1999-2002. Doctor în economie (2003), conferențiar universitar (2007) la Catedra/Departamentul Marketing și Logistică a Facultății Business şi Administrarea Afacerilor.
Prodecan al Facultății Business şi Administrarea Afacerilor în perioada 2006-2007.
Șef departament Marketing și Logistică din anul 2007 până în prezent.
Discipline predate: Marketing general și business to business; Tehnici promoționale; Marketing internațional – la Ciclul I. Licenţă; Managementul marketingului; Relații publice și lobby – la Ciclul II. Masterat. Marketing avansat – la Ciclul III. Doctorat.
Este consultant în domeniul marketingului și a vânzărilor, planificare strategică în marketing. În decursul anilor, a colaborat cu mai multe organizații și proiecte naționale şi internaționale: PNUD, USAID, GIZ, ODIMM etc. A participat la realizarea mai multor proiecte Erasmus.
Din anul 2004 este expert-evaluator și membru al Comitetului organizatoric în cadrul concursului anual „Marca comercială a anului”, organizat de Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova.
Expert-evaluator a calității în vederea autorizării/acreditării programelor de studii superioare în cadrul Agenției Naționale de Asigurare a Calității în Educație și Cercetare (ANACEC).
Participă la mai multe conferințe, stagii științifico-didactice, vizite de documentare în țară și peste hotare: România, Rusia, Austria, Franța, Spania, Italia etc. Este membru al Colegiului de redacție al revistei ştiinţifico-didactice „Economica”,
ASEM, din anul 2009.
În ultimul deceniu a fost membru al echipelor de cercetare în cadrul Programului de Stat „Securitatea economică în contextul integrării regionale și europene a Republicii Moldova” și a Proiectului instituțional „Monitorizarea competitivității economice a Republicii Moldova în context regional și mondial și direcții de ameliorare și dezvoltare din perspectiva implementării Acordului de Asociere cu Uniunea Europeană”.
Conducător științific al tezelor de doctorat: 521.04 – Marketing și logistică, 4 discipoli au susținut teza de doctor și au obținut titlul de doctor în economie.
Este autoare (coautoare) a peste 60 de publicaţii, inclusiv: The Integration of
Behavioural Change Models in Social Marketing Programs in Public Health (2019), Promovarea online ca instrument al strategiilor de comunicare în era digitală (2016), Инновационная маркетинговая стратегия в деятельности научной библиотеки. (2015), From Communication Through Senses to Holistic Branding: the Experience of the Republic of Moldova (2014) etc.