„A educa mintea fără a educa inima nu este deloc educație.” (Aristotel)
Cursul de instruire-perfecționare „Deontologia şi eficienţa comunicării didactice” are scopul de a dezvolta cultura emoțională a cadrului didactic și de a valorifica imaginea de sine în parteneriatul educațional ca subdimensiuni ale culturii pedagogice, psihologice, sociale.
Obiectivul general al cursului „Deontologia şi eficienţa comunicării didactice” constă în:
- Eficientizarea abilităților de comunicare didactică în procesul de predare-evaluare;
- Dezvoltarea comportamentelor pșiho-sociale prin managementul diversității în spațiul universitar;
- Dezvoltarea culturii emoţionale a profesorului în raporturile comunicative didactice;
- Prevenirea și/sau soluționarea situațiilor de conflict;
- Stimularea dezvoltării asertivității;
- Valorificarea imaginii de sine pozitive;
- Dezvoltarea comportamentului work – life balance.
Competențele dobândite la finalizarea programului:
- Valorificarea personalității actorului educațional – individualitate civică, morală, forță motrice, manager, consilier, coach – în parteneriatul educațional și colegial;
- Identificarea stimulentelor individuale, educaționale, de cercetare și cele economice, care vor ajuta la valorificarea învățării centrate pe student, la schimbul de experiență constructivă, la activitățile de cercetare în spațiul curricular și extracurricular, la dezvoltarea și promovarea calității procesului edcuațional, la formarea și/sau dezvoltarea culturii didactice prin prisma IQ, EQ, SQ, LQ etc.
|