Unitatea de curs „Marketing” are un statut de disciplină obligatorie.
Obiectivul major al unității de curs „Marketing” vizează cunoașterea principalelor probleme, a conceptelor teoretice și a soluțiilor practice din domeniul marketingului, precum si a principalelor tehnici și instrumente de marketing în contextul obiectivelor generale și de marketing ale organizației.
Obiectivele specifice ale unității de curs „Marketing”:
- determinarea rolului funcției de marketing în organizație;
- stabilirea direcțiilor de studiere a pieței;
- elaborarea și realizarea politicii de marketing a întreprinderii / organizației.
La finalizarea cursului, studenții vor fi capabili:
- să demonstreze abilităţi cognitive (cunoaştere, înţelegere, aplicare, analiză, sinteză, evaluare) în următoarele domenii: microeconomie, macroeconomie, economia unităţilor economice, analiză economică, contabilitate, finanţe, management, marketing, relaţii economice internaţionale, sisteme informaţionale, tehnologii informaţionale şi de comunicare, politici economice, inovaţii în economie, statistică;
- să iniţieze o afacere;
- să planifice etapele activităţilor în succesiune logică în funcţie de complexitatea lucrărilor de executat;
- să elaboreze o lucrare aplicativă care se referă la soluţionarea unei probleme din domeniul economiei;
- să stabilească modul de comunicare în echipă;
- să creeze relaţii colegiale productive;
- să selecteze corect personalul pentru diverse activităţi;
- să propună soluţii, stabilite prin evaluare şi analiză, la diverse probleme din mediul economic.
Be the first to add a review.
Please, login to leave a review