Vizualizări:
166

Marketing

Durata studiilor
Puncte credite

Unitatea de curs „Marketing” are un statut de disciplină obligatorie. 

Obiectivul major al unității de curs „Marketing” vizează cunoașterea principalelor probleme, a conceptelor teoretice și a soluțiilor practice din domeniul marketingului, precum si a principalelor tehnici și instrumente de marketing în contextul obiectivelor generale și de marketing ale organizației.

Obiectivele specifice ale unității de curs „Marketing”:

  • determinarea rolului funcției de marketing în organizație;
  • stabilirea direcțiilor de studiere a pieței;
  • elaborarea și realizarea politicii de marketing a întreprinderii / organizației.

La finalizarea cursului, studenții vor fi capabili:

  • să demonstreze abilităţi cognitive (cunoaştere, înţelegere, aplicare, analiză, sinteză, evaluare) în următoarele domenii: microeconomie, macroeconomie, economia unităţilor economice, analiză economică, contabilitate, finanţe, management, marketing, relaţii economice internaţionale, sisteme informaţionale, tehnologii informaţionale şi de comunicare, politici economice, inovaţii în economie, statistică;
  • să iniţieze o afacere;
  • să planifice etapele activităţilor în succesiune logică în funcţie de complexitatea lucrărilor de executat;
  • să elaboreze o lucrare aplicativă care se referă la soluţionarea unei probleme din domeniul economiei;
  • să stabilească modul de comunicare în echipă;
  • să creeze relaţii colegiale productive;
  • să selecteze corect personalul pentru diverse activităţi;
  • să propună soluţii, stabilite prin evaluare şi analiză, la diverse probleme din mediul economic.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review