Unitatea de curs „Marketing General și Business to Business” are statut de disciplină obligatorie.
Obiectivul major al unității de curs „Marketing General și Business to Business” are drept scop aprofundarea cunoștințelor studenților în domeniul teoriei și practicii marketingului, familiarizarea lor cu aplicarea principiilor și tehnicilor de marketing în afaceri, inclusiv desfășurată de întreprinderile producătoare de bunuri și servicii destinate consumului productiv.
La finalizarea cu succes a unității de curs, studenții vor fi capabili:
- să demonstreze abilități cognitive (cunoaștere, înțelegere, aplicare, analiză, sinteză, evaluare) în domeniul economic, în special, și în marketing și logistică, în particular;
- să realizeze cercetări de marketing în funcție de obiectivele beneficiarilor;
- să elaboreze politica de marketing din întreprinderi și organizații;
- să inițieze și să realizeze programe de promovare și stimulare a vânzărilor;
- să asigure și să gestioneze utilizarea eficientă a resurselor materiale financiare și informaționale;
- să elaboreze și să coordoneze realizarea proiectelor din domeniul marketingului și a logisticii;
- să respecte normele etice și deontologice din domeniul marketingului și a logisticii.
Be the first to add a review.
Please, login to leave a review