Vizualizări:
548

Psihologia comunicării de afaceri

Durata studiilor
30 ore
Puncte credite
1
Get course

 

Scopul cursului „Psihologia comunicării de afaceri” vizează abordarea relațiilor de afaceri din perspectivă psihologică, implicând un proces de comunicare, argumentare, cooperare, influențare, persuadare. În acest context, beneficiarii cursului își vor forma competențe de comunicare psihologică în relațiile de afaceri prin prisma unei abordări creative, stiluri specifice de comportament și metode de comunicare, coduri ale comunicării nonverbale și decodificarea lor, principii de negociere, tehnici de influențare/persuadare, particularități psihologice ale interlocutorilor, remedii de combatere a subterfugiilor psihologice, tehnici de prevenire și soluționare a conflictelor, reguli de etichetă, norme protocolare și culturale, prescripții morale – toate constituind un ansamblu de cunoștințe, instrumente și abilități menite să ghideze actualii și viitorii parteneri de afaceri spre contacte și contracte de afaceri reciproc avantajoase, cu maximum de beneficii.

Obiectivul general al cursului „Psihologia comunicării de afaceri” constă în:

  • Înțelegerea problemelor de comunicare profesională cu care se confruntă diferiți stakeholderi în afaceri;
  • Aplicarea cunoștințelor psihologice dobândite în soluționarea diverselor probleme de comunicare;
  • Studierea și aplicarea strategiilor și tacticilor de bază ale interacțiunii profesionale și a impactului tehnicilor discursive în sfera comunicării de afaceri.

La finalizarea cursului cursanții vor fi capabili să demonstreze:

  • Capacitatea și disponibilitatea de autoreglare psihică;
  • Abilitatea de a comunica în echipă, de a asculta și de a gestiona relațiile umane în sfera afacerilor;
  • Capacitatea și disponibilitatea de a comunica eficient cu diferiți interlocutori (angajați, clienți, parteneri etc.) în dependență de psihologia personalității acestora;
  • Capacitatea și disponibilitatea de a percepe corect obiceiurile altor culturi, de a preveni și/sau soluționa probleme dificile de comunicare între părți, de a coopera, demonstrând astfel și un respect intercultural.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Calificarea obținută
Perfecționare, Certificat ASEM
Durata studiilor
30 ore
Puncte credite
1
Perioada

Martie - Aprilie / La solicitare, perioada poate fi negociată

Limba de instruire
Română
Formatul de studii
0nline/ Offline/ Hibrid
Locația
Școala de Formare Continuă ASEM
Participanți
10 persoane
Cerințe de admitere

Studii superioare/ Experiență în antreprenoriat

Grupul țintă
  • Oameni de afaceri
  • Freelanceri
  • Manageri de proiect
  • Persoanele care doresc să-și îmbunătățească brandingul personal
Nivel
Avansat