Scopul cursului „Psihologia comunicării de afaceri” vizează abordarea relațiilor de afaceri din perspectivă psihologică, implicând un proces de comunicare, argumentare, cooperare, influențare, persuadare. În acest context, beneficiarii cursului își vor forma competențe de comunicare psihologică în relațiile de afaceri prin prisma unei abordări creative, stiluri specifice de comportament și metode de comunicare, coduri ale comunicării nonverbale și decodificarea lor, principii de negociere, tehnici de influențare/persuadare, particularități psihologice ale interlocutorilor, remedii de combatere a subterfugiilor psihologice, tehnici de prevenire și soluționare a conflictelor, reguli de etichetă, norme protocolare și culturale, prescripții morale – toate constituind un ansamblu de cunoștințe, instrumente și abilități menite să ghideze actualii și viitorii parteneri de afaceri spre contacte și contracte de afaceri reciproc avantajoase, cu maximum de beneficii.
Obiectivul general al cursului „Psihologia comunicării de afaceri” constă în:
La finalizarea cursului cursanții vor fi capabili să demonstreze:
|
Be the first to add a review.
Please, login to leave a review