Vizualizări:
530

Tehnici de negociere în afaceri

Durata studiilor
30 ore
Puncte credite
1
Get course
Într-un mediu de afaceri competitiv, negocierea este o practică uzuală. Oamenii de afaceri participă la negociere pentru a-şi armoniza interesele profesionale. Or, interdependenţa negociatorilor, conlucrarea voluntară a părţilor, soluţionarea divergenţelor, ajungerea la un acord reciproc favorabil reprezintă condiţii-cheie pentru realizarea unui proiect comun. Astfel, cursul de instruire-perfecționare „Tehnici de negociere în afaceri” are scopul de a contribui la formarea/perfecţionarea aptitudinilor interactive de negociere ale beneficiarilor, a capacităților de comunicare eficientă cu diferiți parteneri, a stilurilor de negociere relevante pentru diferite culturi (ţări), a implicaţiilor culturale pe care le are o negociere etc.

Obiectivul general al cursului „Tehnici de comunicare în vânzări” constă în:

  • Inițierea cursanților în procesul de comunicare verbală, nonverbală, scrisă în sfera comercială;
  • Familiarizarea cu instrumente eficiente de comunicare și tehnici specifice de vânzare;
  • Dezvoltarea spiritului de observator și a capacității de bun comunicator necesare în procesul de implicare și de manifestare a interesului față de clienți/parteneri și nevoile lor, față de reprezentantul de vânzări și produsul, serviciul oferit de acesta;
  • Familiarizarea cu diverse tehnici de influențare și persuadare în vânzări, ținând cont de profilul psihologic al clientului/ partenerului;
  • Inițierea cursanților în diverse tipuri de scrisori comerciale și antrenarea lor în procesul de redactare a corespondenței comerciale.

Competențele dobândite la finalizarea cursului țin de:

  • Capacitatea de a negocia prin comunicare, demonstrând cunoştinţe în abordarea etică şi diplomatică a mediului de afaceri şi cel comercial (la nivel naţional şi internaţional);
  • Abilitatea de a contracara obiecţiile posibile ale partenerului şi de a argumenta propria poziţie de negociere în vederea soluţionării eficiente şi eficace a dezacordurilor, a conflictelor;
  • Capacitatea de a găsi un acord prin intermediul medierii şi arbitrării (ca alternative, prin implicarea terţului) atunci când negocierea faţă în faţă nu este posibilă;
  • Abilitatea de a conlucra cu diferite grupuri de interese, pentru a face schimb de valori şi a obţine concesii favorabile părţilor;
  • Demonstrarea competenței psihologice, menite să determine fenomenele dificile ale procesului de negociere şi să contribuie la soluţionarea reciproc avantajoasă a problemelor;
  • Planificarea, organizarea unui cadru și a unui climat de negociere prin prisma respectării normelor de protocol, a regulilor de etichetă și ceremonial în corespundere cu formatul, stilul de negociere etc.

Be the first to add a review.

Please, login to leave a review
Calificarea obținută
Perfecționare, Certificat ASEM
Durata studiilor
30 ore
Puncte credite
1
Perioada

Pe tot parcursul anului

Limba de instruire
Română
Formatul de studii
0nline/ Offline/ Hibrid
Locația
Școala de Formare Continuă ASEM
Participanți
10 persoane
Cerințe de admitere

Studii superioare /Experiență în domeniul vânzărilor

Grupul țintă
  • Agenți de vânzări
  • Manageri de vânzări
  • Angajați din departamentele de vânzări/relații cu clienții
  • Persoanele care doresc să se specializeze în vânzări și să posede arta comunicării în vânzări
Nivel
Avansat